niedziela, 6 marca 2016

śniadanie fit - naleśniki bananowe

niedziela, 6 marca 2016
Kilka miesięcy do lata, nasze marzenia o byciu fit - wciąż są marzeniami. Już wiemy, że ćwiczenia to 30% sukcesu, a reszta to odżywianie (żeby nie napisać dieta). Postanowiłam troche poprawić moje nawyki żywieniowe, wyzwanie 30 dni bez słodyczy, to jedno z poważniejszych postanowień. Mam nadzieję, że troche sie zmobilizujecie, nabierzecie motywacji, zainspirujecie się i również uderzycie na kręty, mozolny szlak, prowadzący do sukcesu. Dzisiejszy przepis to przepis na śniadanie fit, który zapewni energię na cały dzień. Niech was nie zmyli wielkość porcji, jest bardzo sycący. Jesteście ciekawi innych przepisów? Naleśniki nie potrzebują ani grama mąki, dzięki bananom są puszyste.




Składniki na ciasto:
(porcja ze zdjęcia)
• banan
• jajo

Mus do naleśników: 
• łyżka jogurtu naturalnego
• łyżka twarogu
• łyżka miodu
• kawałek banana
Przygotowanie placków: 
1.Blendujemy banana i jajko.
2.Smażymy placki bez oleju na wolnym ogniu.
3.Podajemy :)

 Przygotowanie musu: 
1.Wszystko wrzucamy do jednego naczynia
2.Blendujemy składniki
3.Polewamy naleśniki.
Smacznego :)!


8 komentarzy:

  1. Ciasto bez żadnej mąki? Hmmm, chyba muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno są pysznne ❤ ja nie mam silnej woli pewnie bym 2 dni bez słodkiego nie wytrzymała

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie ! I nigdy nie jadłam bez mąki! Muszę spróbować <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm wygląda apetycznie! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dodałam do ulubionych, może jutro przygotuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi te placki nigdy nie wychodzą i naprawdę nie wiem co robię nie tak :(

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki + banany = pychota. Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)