wtorek, 22 marca 2016

naturalne powiększanie ust - konturówki

wtorek, 22 marca 2016
Każda z nas marzy o pięknych, pełnych ustach. Operacje plastyczne, kwas hialuronowy, botox. Po co, na co - skoro można szybko i tanio? Wiele z nas często nie tylko obrysowuje usta, ale i je wypełnia wyżej wymienionymi dobrami. Przez moje ręce przewineło się dosyć sporo konturówek, niczym piasek przez palce. Poluję jeszcze na kredki z maca. Ostatnio po obejrzeniu filmiku, gdzie vlogerka maluje jedną część twarzy drogimi kosmetykami, a drugą zamiennikami zastanowiłam się nad tym głębiej. Kredki z wibo - to może byś strzał w 10!


Konturówki z wibo, są nie tylko tanie, ale naprawdę dobre jak na swoją cenę. Koszt takiej kredki waha się w granicach 7-8pln. Kolor utrzymuje sie kilka godzin. Mimo spożytych posiłków nie trzeba co chwile biegać z lusterkiem i martwić się czy wyglądamy jakby piorun w nas strzelił. Jest kilka kolorów do wyboru, co na pewno ułatwia sprawę. Dostępność również na plus. Jedynym mankamentem kredek jest fakt, że są bardzo miękkie i cięzko je na temperować. Wystarczy jednak wsadzić kredkę na jakiś czas do zamrażalnika i po kłopocie! 


A Wy jakich konturówek używacie ;)?



13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie pełne usta jednak z umiarem, bo niektóre laski przeginają :D Ja nie stosuje konturówek, bo naturalnie moje usta są dość duże.
    Fajnie tu u Ciebie, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sporo konturówek z loreal, awonu wibo chyba tez jakaś jest, ale niestety nie są jakies powalające, nie wiem czy to złe trafy czy poprostu nie umiem malować się konturówką....

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra konturówka to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od niedawna używam konturówki Marca Jacobsa i jest genialna! Faktycznie zabiegi nie są potrzebne, gdy masz takie cudeńko w ręku:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki są megaaa!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam konturówki z MaxFactor i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej kosmetyczce brakuje właśnie takich kolorów :) Chyba czas na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konturówki z pierre renne

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo się zastanawiałam nad kupnem trwałej konturówki, przeglądałam wiele postów, lecz nie mogłam znaleźć tak dobrej i taniej. Lece do sklepu kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Jeszcze się nie zaopatrzylam w żadną konturowke, nie maluje ust Ale post bardzo przydatny 😚

    OdpowiedzUsuń
  11. Też o tym pisałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam konturówki od Smart Girls Get More, rochę o nich w moim ostatnim poście :) polecam - są matowe, trwałe i bardzo tanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Konturówki to zawsze jakieś rozwiązanie, jednak nie jest ono zbyt efektowne. Powiększanie ust metodą iniekcyjną wygląda lepiej, a koszt jednego zabiegu to często koszt jednej, dobrej konturówki (e.g. Marc Jacobs, Chanel), która zużywa się zdecydowanie szybciej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)