środa, 15 kwietnia 2015

korektor pod oczy AFFINITONE

środa, 15 kwietnia 2015
Witajcie! Co tam u Was kochani? Pogoda coraz ładniejsza, chętniej wychodzi się z domu!Aż grzech niekorzystać z takiej pogody, ja niestety mam niedługo testy i siedze zawalona książkami. Mam nadzieję, że zdam je jak najlepiej, wy również trzymajcie kciuki, Ostatnio przyszła do mnie paczka z sheinside. Spodnie zobaczycie w następnym poście :)

 Dzisiaj przychodzę do was z krótką recenzją jednego z moich ulubieńców. Jeżeli macie lekkie cienie pod oczami lub małe wypryski na pewno go polubicie. Jest to MAYBELLINE AFFINITONE. Kosztuje on mniej więcej w granicy 20-30 zł, pojemność 7,5 ml. Dosyć wydajny i trwały. Od czasu gdy go zaczęłam używać nie wyobrażam obejścia się bez niego. Korektor błyskawicznie wchłania się w skórę. Najważniejsze jest to, że nie wysusza i nie podrażnia skóry. Do tego posiada bardzo wygodny aplikator a' la błyszczyk i dobrą konsystencję. Nie ma problemu z rozprowadzaniem.  Posiadam kolor 01 Nude Beige. Polecam aplikacje palcem lekko wklepując. Podsumowując jest moim numerem jeden i nigdy mnie nie zawodzi
Dostępny na iperfumy.pl



Opis produktu:
 Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin. Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami. Posiada bardzo wygodny aplikator.

Ocena internautek: ardzo polubiłam ten kosmetyk Posiadam na twarzy kilka miejsc zaczerwienionych po trądziku i również kilka niespodzianek, które wyskakują od czasu do czasu. Świetnie daje sobie radę z tymi "bolączkami" Fajnie się rozciera na buźce, starcza przy codziennym stosowaniu na jakieś ok. 3 miesiące i w mojej galerii mogę go kupić za 15 zł Na pewno powrócę do niego jeszcze. żywam już 3 opakowanie korektora i jestem zadowolona. Korektor nakładam codziennie jako uzupełnienie makijażu, pod oczy, gdyż mam problem z cieniami (zasinieniami) pod oczami. Posiadam kolor najjaśniejszy i jest on naprawdę jasny, mi to odpowiada bo to tak jakby był kosmetykiem 2w1 Korektor + rozjaśniacz. Na wykończenie makijażu zawsze daję puder sypki, który jasny korektor zmienia w kolor naturalny i okolice oczu nie odróżniają się od reszty twarzy, nie tworzy się "efekt pandy" Korektor dobrze tuszuje sińce, ładnie się wtapia w skórę, rozjaśnia i leciutko rozświetla okolice oka. Gdy jest nałożony odpowiednio (chodzi o wyczucie odpowiedniej ilości) nie ma mowy o zbieraniu się w załamaniach i tworzeniu nieestetycznych kresek. Są lepsze korektory, zgodzę się z tym, ale uważam, że ten na co dzień jest naprawdę dobry i wystarczający.  Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin. Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami. Posiada bardzo wygodny aplikator. Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin. Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami. Posiada bardzo wygodny aplikator.Zachęcam wszystkich, korektor jest super. 


14 komentarzy:

  1. O muszę go obczaić jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szukam dobrego korektoru :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tan korektor i naprawdę go lubię ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje sie fajny :) ja obecnie mam korektor z avon'u i niestety nie spełnia moich oczekiwań :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam fajnego korektora i myślę że się na niego skusze :) .
    + śliczna kreska :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ;) Nie używałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do boyfriendów, to jestem przekonana że tez byś wyglądała w nich wspaniale ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam go, ale zainteresowałaś mnie nim ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. ja czekam na rossmanowskie promocje wtedy planuje zakup korektora ;) genialna kreska ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kreski, strasznie chciałabym nauczyć się robić takie!:)
    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne oczy, idealne kreski :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)