niedziela, 4 maja 2014

diy dziennik

niedziela, 4 maja 2014
Stwierdziłam, że skoro został ostatni dzien długiego weekendu napiszę jeszcze post tematyczny. Nie pamiętam kiedy ostatnio było coś z DIY, nie licząc diy kosmetycznych. Na wielu blogach widziałam posty gdzie robiono smash booki, ozdabiano pamiętniki, zeszyty z inspiracjami. Ja postanowilam zrobić DZIENNIK. Każdy dzien jest już w jakiś sposób zaplanowany. Jednego dnia są to ćwiczenia, drugiego jakiś przepis, trzeciego menu na cały dzień, kolejnego pięlęgnacja poświęcona konkretnej rzeczy, włosy, cera, twarz, dłonie, paznokcie. Okładki to przeważnie wycinki z gazet, podoba mi sie taka forma ozdabiania, lecz stwierdziłam, że się nie powtórzę i moja okładka będzie w 3D!




Jak wam się podoba? Macie podobne zeszyty, dzienniki, pamiętniki, smash booki? Pochwalcie się :*:* buziaki


12 komentarzy:

  1. Ja sobie ostatnio załozylam taki organizer i zapisuje w nim kiedy ćwiczyć, kiedy dodac posta itp.
    bardzo fajny jest twój: )

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny smash book :))

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten notesik! ładnie wyglądają te ćwieki i perełki :))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam podobny zeszyt ;) Planuję w nim posiłki, wklejam motywacje ;) Fajna rzecz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!
    Przede wszystkim spodobała mi się okładka inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, oryginalny pomysł. oby takich więcej ;)
    PS: Czekam na jakąś Twoją nową stylizację ;)

    http://luxuro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeeeetny! Zrobię sobie taki na bank! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna sprawa:) ja jestem na etapie robienia zeszytu z inspiracjami,notatki, wycinki z gazet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym dziennikiem:) Może i ja zacznę prowadzić podobny i będę mieć wszystkie ważne rzeczy w jednym miejscy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)