środa, 5 sierpnia 2015

SUMMER WITH SHEINSIDE

środa, 5 sierpnia 2015
Połowa wakacji już za nami. Za oknem w końcu piękne słońce i wysoka temperatura. Nadszedł czas kiedy musowo i automatycznie cieplejsze ubrania ustępują miejsca tym nieco skąpszym i luźniejszym. Dlatego przyszłam do Was z inspiracjami od Sheinside. Wzorzyste kombinezony, klasyczne jeansowe spodenki i powiewne krótkie topy - właśnie to możemy teraz najczęściej spotkać na ulicy! A jacy są Wasi letni faworyci? Co najchętniej nosicie w taką pogodę? Odpowiedzcie w komentarzach! A teraz zapraszam do oglądania i uprzejmie do klikania :)

1 KLIK     2 KLIK     3 KLIK     4 KLIK




5 KLIK     6 KLIK     7 KLIK     8 KLIK




9 KLIK   10 KLIK   11 KLIK   12 KLIK



13 KLIK   14 KLIK   15 KLIK   16 KLIK




11 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie bieli i błękitu <3 Poklikałam Kochana :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ciuszki
    kilknęłam w 8 linków, więcej nie dałam rady bo mi się laptop zamulił;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania! Na Sheinside jest pełno cudeniek ;) Oczywiście poklikałam.
    luxuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ciuszki :) Dzięki za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kombinezony, reszta też! Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Top za 13.50 rewelacyjny! Poklikałam :) Powodzenia we współpracy!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne topy. :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    With love, Nastya Deutsch ❤
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzory fajne ale kombinezony mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)