czwartek, 25 czerwca 2015

Nirvana - Girls

czwartek, 25 czerwca 2015
Dziesięć miesięcy minęło w mgnieniu oka. Jeszcze jeden dzień i upragnione wakacje. Czy się ciesze? Mimo tego, że to ostatnia klasa, powinno mi być żal, bo to czas by sie pożegnać nie jest mi smutno. Jak dobrze wiecie trzeba złożyć podanie, oddać zdjęcia, miałam możliwość obejrzenia segregatora gdzie były wszystkie podania, los tak chciał że kolejne 3 lata spędze z połową swojej jeszcze obecnej klasy, a reszta to osoby które znam. Także się ciesze i nie ma co narzekać. Słońce, plaża, jeszcze dwa tygodnie i będę w raju! A tym czasem zapraszam do oglądania letniej sesji 









17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ♥ ja niestety 3 najbliższe lata spędzę z kompletnie obcymi osobami (przynajmniej na razie ;))

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kombinezon, a buty nieziemskie - też chcę takie! <3 poklikałam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja chciałabym wròcić do szkoły 😄 spotkać znowu tych wszystkich ludzi

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba lepiej,że nie stracisz z nimi kontaktu ;) świetny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja i świetny blog ♥
    Zostaję na dłużej, pozdrawiam :)
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega kombinezon <33
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA ♥
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kombinezon! :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega ten kombinezon! Buty też strasznie mi się spodobały :) Look stworzony dla mnie! hah :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kombinezon, aż sama taki zamóiłam! Przy chwili czasu zapraszam cię na mojego bloga, jeśli ci się spodoba to nie zapomnij zostawić po sobie śladu. Było by mi bardzo miło.
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza dziewczyna w Bartoszycach 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)