sobota, 20 czerwca 2015

Love sh

sobota, 20 czerwca 2015
Podejrzewam, że nie raz zdarzyło wam się wydać grosze i kupić perełki, albo wydać setki i kupić szmaty. Z tym pierwszym jest troche ciężej, często po wielu godzinnych tułaczkach po sklepach/lumpexach nie kupujemy nic ciekawego. Wracając do second hand'ów wszyscy je uwielbiamy, jednak nie łatwą sztuką trafić jest na dobry jakościowo i tani szmateks. W moim mieście są ich dziesiątki, normalne, na wage, do wyboru do koloru, jednak dotychczas zawsze trafiałam na rzeczy stare, śmierdzące, modne 10lat temu, nie nadające się do przerobienia, albo drogie, niczym w sieciówkach. Nie nabierajcie się na to, że coś jest firmowe i kosztuje 4zł, a jedyne do czego może służyć to wycieranie podłogi, obłęd. Po 'wielo letnich' poszukiwaniach znalazł się w końcu jeden sklep, który oferuje wiele za nic. Poniżej zobaczycie moje ostatnie zdobycze, jednak to nie wszystko, połowa jest w praniu i nie było kiedy jej sfotografować :) A jak wasze wrażenia z second hand'ów?
Pierwotnie dzwony, jeansowe - 4zł , białe - 6zł. Krótkie topy, czarny - 5zł, biały - 6zł


 Siateczkowa boxerka h&m - 5zł, sukienka aztec z siateczką - 10zł






13 komentarzy:

  1. spodenki superowe! napewno wypróbuję metody DIY i trochę podrę swoje stare jeansy ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie za to kocham sh :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbaiam robić zakupy w sh :) Szorty są świetne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też ostatnio znalazłam lumpeks ze świetnymi rzeczami w rozsądnych cenach ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie nie ma tego typu "fajnych" second handów, a bynajmniej ja nie trafiłam na nie. Ale kiedyś jeździłam do rodziny i tam były właśnie takie perełkowe lumpeksy, lubiłam tam szukać czegoś ładnego :) Dobre zdobycze!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie ma sh, sukienka jest super!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój blog, będę to często zaglądała ;)
    Co do sh tez co jakiś czas chodzę i czasem znajduje coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam lumpeksy, w moim mieście nie ma ciekawych, ale tam gdzie studiuję jest wiele fajnych, w których zawsze dorwę coś fantastycznego, też w miasteczku, gdzie mieszka moja siostra są lumpy, w których znajduję naprawdę prześliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)