poniedziałek, 9 marca 2015

romwe & my life2

poniedziałek, 9 marca 2015
Witam moi drodzy! Choć troche spóźnione to życzę Wam wszystkiego najlepszego kochane kobietki! Niestety cały tydzień spędzam w domu - choroba, dwie sesje odwołane, jedyne co mi zostało to wish listy, kolaże i kosmetyczne posty, możliwe że dodam post o tematyce diy, ponieważ idą do mnie ćwieki, barwniki i farbki, ale to zależy tylko i wyłącznie od tego kiedy dojdzie przesyłka.

 Od paru dni niszcze pewnie dobrze wam znaną książke i dodatkowo prowadzę dziennik, w którym opis każdego dnia to zaledwie kilka zdań, słow. Najważniejsze to rada dnia, sentencja i to do czego w tym doszłam, czego żałuję, z czego jestem zadowolona, co muszę zmienić  . Zachęcam również i was do robienia obu wymienionych przed chwilą rzeczy. Szczerze? Mój zamysł na temat książki, którą należy poddać autodestrukcji początkowo wyglądał pięknie, starannie, dokładnie, ale doszłam do wniosku że nie o to w tym chodzi. Róbcie wszystko nieszablonowo, żyjcie nieszablonowo ;)

W dodatku coś od romwe, zachęcam do obejrzenia ich asortymentu, całuski! KLIK KLIK :)
  
 1 2 3 4


 1 2 3 4





17 komentarzy:

  1. Spóźnione ale ja Tobie również życze wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane, romwe mają super asortyment :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście oraz w romwe w poprzednim poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Breast post.love that trench coat the colour is so beautiful
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz parę razy prawie kupiłam ten dziennik do destrukcji, ale jakos tak no jeszcze mnie nie przekonał wystarczająco ;-) Szary płaszcz obłędny :-))

    www.dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się w tą książkę do niszczenia jeszcze nie zaopatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś:) Super post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka <3
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukieneczka! :) widze ze masz cockera spaniela :3 uwielbiam tą rasę psów *,* obserwuje i zapraszam: pozytywnego-cos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ciuchy! Wszystkie trafiają w moje gusta. I sukienka piękna <3

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. O to własnie chodzi :) Tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby "Zniszcz ten dziennik"? ;)
    Pewnie, należy żyć własnym życiem! ;)
    Super ciuszki ;)
    Zapraszam do siebie http://madam-lillianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki, uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)