wtorek, 17 marca 2015

dope

wtorek, 17 marca 2015
Cześć kochani! Promienie słoneczne na nowo zaczęły muskać nasze pobladłe twarze. Wstając rano pomyślałam: ,,w końcu jest ciepło, będą nowe zdjęcia!''. Nawet delikatny, ciepły wietrzyk  wkupił się w moje łaski. Nie wiem czy wam już wspominałam, ale z upragnieniem czekałam na bluze dope, która w końcu przyszła. Wszystko rewelacyjnie. W taką pogodę chce się wszystkiego, dla leniuszków - motywacja, już niedługo odkryjemy więcej, więc póki czas zabierajcie się za siebie!

BLUZA - SHEINSIDE   SPODNIE - GINA TRICOT   BUTY - DEEZEE   OKULARY - H&M   BIŻUTERIA - LINDEX













19 komentarzy:

  1. Swietne Zdjecia i ta pogoda , Bardzo Fajna bluzka ;)
    Masz swietnego bloga
    zapraszam do mnie
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty już zawsze będą moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja na każdy dzień !!
    Śliczne okularki
    Masz piękny uśmiech !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie ładne zdjątka Ci wyszły :* Naprawde świetne , widze rozmycie tez extra wyszło ;D
    A co do okularków to bardzooo Ci pasują :) Super wyglądasz :);*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w tej bluzie, a pogoda jest cudowna ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest teraz super! Oby tak dalej <3
    Śliczne zdjęcia, stylizacja jest super ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas. A moze wspólna obserwacja ? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. buty masz świetne! ja właśnie chcę zakupić takie slip onki;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, uwielbiam stylizację black ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna bluza i okulary :D :D
    http://i-am-warrior.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nice sweater :) great pics

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Stylizacja jest boska! I to ostatnie zdjęcie *0* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) oraz ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)