niedziela, 29 marca 2015

cd's diy

niedziela, 29 marca 2015
Cześć kochani! Podczas sprzątania regałów z ksiązkami wypadło mi kilka płyt, które są całkowicie zbędne w mojej kolekcji, jednak wiadomo - szkoda wyrzucić, bo 'może kiedyś się przydadzą. Kiedyś nadeszło...Postanowiłam więc nadać nowego wyrazu nie tylko płytom ale i znaleźć ładne, odpowiednie miejsce na bizuterie z ich wykorzystaniem. Jak stworzyć ładne 'opakowanie' na bizuterię w pare chwil nie pozbywając się ciekawych elementów wyjętych gdzieś z głęboko schowanych kartonów? Dowiecie się dziś :) Btw. Wy też zamieniliście grube kurtki na lekkie płaszczyki?

Większej filozofii tutaj nie ma. Płyty gotujemy aby łatwo było je pociąć, tniemy na drobne kawałki i przyklejamy (klej magic). Fioletowy kryształ, który widzicie poniżej możecie zrobić same lub użyć czegokolwiek innego, aby łatwo można było otwierać pudełko. 




W końcu diy! Jak wam się podoba?  :* Bye!


16 komentarzy:

  1. Czemu płyty się gotuje? Pomysł fajny :>
    http://chalinami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko :) super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten pomysł ;) chyba wykorzystam go do ozdobienia czegoś ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo śliczneee zdjęcia i te pociete płyty ! :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ale super :) to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł xd


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, mimo ze ostatnio podoba mi sie wszystko co matowe i biale ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. No bardzo fajny pomysł. Mój kolega ma pokój gdzie cała ściana to właśnie takie zużyte płytki, a jedna z moich nauczycielek używa ich jako podstawek do kawy :) Ja raczej nie mam takich płytek, bo raczej nie zgrywam na to plików. Wolę pendrive lub dysk zewnętrzny, a jedyne płyty jakie posiadam są od gier, które są mi wręcz niezbędne do codziennego funkcjonowania. Nie wiem co bym zrobiła gdyby coś się stało mojej bezcennej kolekcji.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawiałam się, co zrobić ze starymi płytami, a mam ich 20 :D Na necie nie było nic ciekawego, a twój pomysł jest super! Mokrego poniedziałku!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to zrobiłaś!
    Obserwuje i liczs na rewanż
    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne! Super :)
    Zapraszam!
    http://pieczarkazkosmosu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow,cudeńko :)
    mogę prosić o klikanie w link koszuli w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysl:p moze obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysl! Zastosuje go w pudeleczku po Ferero Roche - jest w nim wtloczona naklejka. 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)