wtorek, 7 kwietnia 2015

diy tshirt

wtorek, 7 kwietnia 2015

Cześć wszystkim! Przede wszystkim życzę Wam wesołych świąt. Ja ten dzień spędziłam w gronie rodzinnym i mam nadzieję że wy również. Pewnie nie jedna z Was zastanawiała się co ubrać na ta okazję by zaprezentować się jak najlepiej, zarazem elegancko i swobodnie. Czasu miałam nie wiele a i fundusze były dość ograniczone,  jak to w święta bywa. Kiedyś w sh kupiłam bluzkę o wartości 2pln, do tego kupiłam czarne gumki. Cena takiego diy nie przekracza 5pln. Zrobie na pewno jeszcze biala, poniewaz jest to swietna alternatywa na wiosne/lato.
1. Obcinamy górę bluzki, następnie zwężamy boki i wszystko obszywamy. 
2.Recznie przyszywamy gumki.







22 komentarze:

  1. śliczne ** świetny pomyśł zapraszam do mnie : tinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mi sie spodobała stylizacja w Twoim nagłowku, ze az ją sobie skopiowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, to przerobiłaś, szkoda że nie mam dwie lewe ręce do szycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! U mnie by tak nie wyszło, niestety. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, to Ci się strasznie udało! Cudo.

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę! idealnie wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że pojawią się kolejne inspiracje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna bluzeczka, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna! koniecznie muszę zrobić sobie podobną :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!! no cudownie, jestem pod wrażeniem :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity pomysł i przede wszystkim talent ! Podziwiam Cię także za samą cierpliwość... Ja niestety nie jestem tak wytrwała ;d pozdrawiam i z wielką chęcią obserwuję x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest! :)

    pozdrawiam,
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)