środa, 4 marca 2015

Astor Soft Sensation Color & Care

środa, 4 marca 2015
Cześć misie! Ostatnimi czasy wzięłam się znowu w garść. Wybaczcie mi, żadnej obietnicy z postów dotyczący bycia fit nie dotrzymałam i nie chce robić tego po raz kolejny, ale znowu biegam, i znowu licze na super efekty, ugh. Mam nadzieję, że tego lata nie zawstydzę się wychodząc w stroju kapielowym. Wy tez bierzcie się  za siebie póki czas! Dodatkowo zapomniałam całkowicie o paczce, która zamówiłam jakieś 2-3tygodnie temu i szmince, która absolutnie podbiła moje serce. Raczej nie jestem fanką szminek, ale lubie z nich korzystać podczas różnych imprez, pewność że nie musze biegać co chwile co łazienki by poprawić make-up (usta) przynosi ulgę.  Kolor pewnie wszystkim znany, popularny, często 'noszony' przez gwiazdy, na poziomie czerwieni i odcieni nude.





Odcień kojarzy mi się z latem ,pękatymi i mocno nasyconymi kolorem różami. Znowu róż... tym razem widać go w odległości kilku kilomerów. Oczywiście żartuję, ale teraz gdy znowu SPADŁ ŚNIEG po tylu wiosennych dniach usta pomalowane odcieniem Rose Fever niesamowicie rzucają się w oczy na tle białego krajobrazu. Są ciekawym dodatkiem do kreacji, czasem nawet lepszym niż cięzkie łańcuchy i pstrokate kolie.  Zakochałam się również w opakowaniu! Złoto, biel, róż - uderzające połączenie.

Nosi się ją bardzo fajnie, szminka nawilża i dość długo sie utrzymuje. Ja ogólnie jestem bardzo zadowolona. Nie pierwszy raz mam okazję korzystać z kosmetyków od Astor'a. Fajne, solidne, eleganckie, ciekawe, wytrzymałe, sexowne i wyraziste - to właśnie opis szminek Astor według mnie :) Moje wymagania są spełniane w 102% i szczerze mogę Wam polecić kosmetyki tego producenta. Ja szminke zamówiłam tak jak zawsze na iperfumy.pl. Bogata gamma kosmetyków tylko tutaj! Cena: ok.20zł / 4,5g odcień 205 Rose FeverJeśli szukacie szminki, która pięknie podkreśli usta, a także jednocześnie delikatnie je nawilży warto sięgnąć po Astor Soft Sensation. Gama kolorystyczna jest bardzo szeroka, także każda z nas znajdzie coś dla siebie :-)


Dzisiaj króciutko trzymajcie się!? :* Macie jakieś kosmetyki z astor'a?

Heidi mówi: “Każda kobieta wygląda piękniej, kiedy się uśmiecha. A zjawiskowy uśmiech to zasługa miękkich ust i genialnych kolorów. Dzięki supernawilżającej, kremowej konsystencji i niesamowicie bogatej palecie odcieni, nowa szminka Astor Soft Sensation Color & Care sprawia, że rozpoczynam każdy dzień z uśmiechem". A co na to inne blogerki ? Astor przedstawia szminkę Soft Sensation Color & Care o formule która ma za zadanie długotrwale nawilżać Twoje usta i pokrywać je intensywnym kolorem w najmodniejszych odcieniach. Szminka Soft Sensation Color & Care sprawia, że Twoje usta na długo pozostają gładkie, nawilżone i kolorowe. Nieważne czy Twój uśmiech jest uwodzicielski, trochę złośliwy czy zmysłowo tajemniczy - bądź gotowa na pokazanie wszystkich swoich 'uśmiechowych' możliwości!


16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, kolor jest urzekający :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne opakowanie i kolor szminki ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłodny róż to raczej nie moja bajka. Wolę odcienie bordo - perfekcyjnie prezentują się na wargach tak pełnych, jak moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That shade is so stunning
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusze do rzęs i pomadki, uwielbiam Astora!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor! Super zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/trouble.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek! Ale na moje usta jest zbyt mocny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień :) Ja mam do niego trochę za bladą karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się odcień tej pomadki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocny ale śliczny i oryginalny odcień, pewnie się skuszę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje recenzje :)

    http://waciki-na-toniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)