sobota, 28 lutego 2015

wish lista sheinside 2015

sobota, 28 lutego 2015
Co tam u Was kochani? Ja odpoczywam po piątkowym wieczorze, planowałam iść na sesję, aczkolwiek siła wyższa na to nie pozwala - zimno, szaro i ponuro. Gdzieś tam w między czasie przejrzałam asortyment sheinside, aby stworzyć nową wish liste. Ogromnym plusem jest to, że praktycznie każdy link do ubrania zawiera poniżej jeszcze kilka zdjęć, przeważnie kobiet z całego świata w stylizacji z tą rzeczą, co bardzo pomaga przy wyborze ;) Jeżeli chodzi o mnie to ja zazwyczaj kieruje się własnie nimi. A co spodobało się Wam najbardziej? Czego byście nie kupiły? Czekam na opinie w komentarzach :* Dzisiaj nie przedłużam tylko zapraszam Was do oglądania ;)

1 2 3





7 8 9







 13 14 15









13 komentarzy:

  1. Ubrania bardzo ładne :) A co do motywacji to chętnie rozpocznę taką korespondencją. Jednak mimo wszystko byłoby to dla mnie wygodniejsze jeśli mogłybyśmy utrzymać kontakt przez facebooka. Jak coś to zaproś mnie do znajomych - Daria Le Dinh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Największą uwagę przykuł numerek 6, 7, 8 i 12. Śliczne rzeczy :)
    Poklikane.

    borenium.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy wyglądają świetnie! Poklikane!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/inspirations-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię futrzane ubrania i futerka, aczkolwiek wielką słabość mam do tych prawdziwych. Nie osądzam, czy dobrze, czy źle to o mnie świadczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne swterki i spodenki ogrodniczki <3
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great pieces.
    the fur vest is stunning
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach cóż za lista marzenie :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknięte, piękne ubrania ♥
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)