niedziela, 10 maja 2015

DENIM TIME JEANS 2015

niedziela, 10 maja 2015
Cześć kochani. Jak się macie? Pogoda coraz ładniejsza, ciepłe promienie słoneczne delikatnie muskają nasze twarze. Idealna pora na rower, bieganie, ryby czy nawet opalanie - nie znam chyba osoby, która w tym czasie siedzi w domu? Czas krótkich topów, spódniczek, spodenek, imprez w plenerze i wypadów nad wode powoli się zaczyna. A Wy korzystacie już z wczesnoletnich dóbr? W tym roku rządzi jeans, więc z wiadomych przyczyn postanowiłam w 50% zaopatrzyć szafe w niego. Spodenki diy czekają już na wyższą temperature, a paczka z jeansami i ogrodniczkami już do mnie leci! Może i wy się czymś zainspirujecie do własnoręcznych wytworów lub po prostu do zakupy :)  Buziaki najdrożsi! Miłego dnia! :*


KLIK           KLIK            KLIK




 KLIK           KLIK           KLIK



  KLIK           KLIK           KLIK



13 komentarzy:

  1. rzeczy genialne ;) już nie mogę się doczekać kiedy po ciąży kupie wymarzone spodnie z dziurami ;) zapraszam do mnie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow *.* pozdrawiam, magdalena xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda jest cudowna, już nie mogę doczekać się wakacji ♥ śliczne ubrania
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki w myszki są po prostu super! W ogóle wybrałaś świetne ciuchy! Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzedzierane dżinsy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam wszystko co jeansowe! świetne te szorty z mickey :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. te szorty z myszką miki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam przerabiać ubrania i nie tylko by pasowały do mojego stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne rzeczy, poklikałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki w myszkę miki wymiatają. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)