czwartek, 23 kwietnia 2015

clothes, diy i nie tylko

czwartek, 23 kwietnia 2015
Cześć kochani! Dzisiaj post bardziej organizacyjny niż tematyczny. Mianowicie - mam do sprzedania pare rzeczy. Ciekawi Was pewnie dlaczego je sprzedaję? Nie jestem dobra w zakupach online i często zamawiam ubrania ze złą rozmiarówką. Jestem ciekawa jak minęły wam testy? Ja jestem dość zadowolona, myslę że niżej niż 70% nie zejde. Miłego dnia! 
Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące ubrań prosze pisać na email 
polajka@op.pl

Rozmiar S/L
cena: 45zł 




Rozmiar S
cena: 100zł


 Rozmiar XS
cena: 100zł


 Rozmiar: S/M
cena: 35zł


rozmiar M/L/XL


13 komentarzy:

  1. Wow, super :) Pierwszy bralet piękny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/fotkinga.html :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulę znamy i lubimy <3 Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam podobny problem z zamawianiem online... :)

    Join the giveaway on my blog!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2015/04/win-dress-with-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak miło! Dziekuję ;*
    A rzeczy fajne :D Tylko nie mój rozmiar niestety :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, ale nie jestem zainteresowana kupnem ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania są prześliczne! :)
    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie bardzo fajne ;) Ostatnio sama podziurawiłam swoje. Niestety nie kupuję nic przez internet, bo wolę przymierzyć żeczy, ale powodzenia!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy, aczkolwiek nie kupuję niczego przez internet, bo w realu mam bardzo duży problem z rozmiarem.. a co dopiero internetowo ;)
    Pozdrawiam i gorąco zapraszam do siebie na nowego posta! ;)
    www.life-fashion-creation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam pecha do kupowania przez internet bo prawie w kazdym sklepie jest troche inna rozmiarowka ;/
    zakochalam sie w tych spodniach ^^
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest i Pałka :D moje egzaminy masakra, podstawy poszły naprawdę super, ale obawiam się o rozszerzoną matmę i biologię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja, foto nr jeden dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)