piątek, 18 grudnia 2015

new year party / clothes

piątek, 18 grudnia 2015

Hura! Doczekalam się sniegu, nareszcie. Mam nadzieję, że te święta zmienią moje zdanie i spostrzeżenia o 180 stopni. Zaraz po dniach spędzonych w rodzinnym gronie, dniach pełnych radości, ciepła i wzruszenia, nadchodzi czas zabawy. Nowy rok to czas na zmiany - wewnętrzne i zewnętrzne, bardzo często wypisujemy nowe postanowienia i zadania do wykonania. W tym roku zaczne pisać pamiętnik, ale w stylu organizera i to moje głowne postanowienie na 2016 rok. Jest to świetna sprawa, dzięki temu dokonujemy analizy własnego życia. Szczerze mogę powiedzieć, że ten rok był rokiem pełnym wrażęń, zwrotów akcji, ale przede wszystkim widze bardzo duży progres w wielu dziedzinach. Mam dla was kilka propozycji sukienek na sylwestra! A wy jakie macie postanowienia, czego oczekujecie?

1    2    3    4

1    2    3    4
1


11 komentarzy:

  1. stylizacja śliczna :) ja też mam postanowienia, a tobie życze powodzenia w ich realizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki zdecydowanie wpisują się w mój gust! Ich długość i zdobienia - cekiny - w tym okresie świetnie się sprawdzają! Co do postanowień - chciałabym kontynuować wszystkie sprawy, w trakcie których obecnie jestem! Jest ich niemało, więc po prostu chciałabym mieć na tyle silnej woli, by nie zrezygnować z nich na początku nowego roku;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Pytałaś o koszt przesyłki moich bransoletek. To tylko 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne sukienki, poklikane
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)