niedziela, 15 listopada 2015

autumn ootd

niedziela, 15 listopada 2015
Coraz zimniej, coraz ciemniej. Powietrze pachnie chłodem, zimą, świętami... Brakuje tylko delikatnego, białego puchu. Przez ostatnie lata, zima kojarzy się z chlapą i ogromnymi kałużami. Czasami żałuję, że nie mieszkam w górach. Mam nadzieję, że ten rok mnie zaskoczy i świąteczne zakupy umili widok ulepionych bałwanów, wielkich, śnieżnych zasp i ludzi owiniętych szalami po uszy. Jednak do naszej kalendarzowej zimy jeszcze troche czasu. W tej smutnej aurze umilajmy sobie dzień. Jakie wy macie sposoby na polepszenie dnia? Osobiście każdego ranka, po przebudzeniu uśmiecham się do lustra, spróbujcie, naprawdę działa. Przyjemnym widokiem jest również odwzajemniany uśmiech obcych przechodniów. Życzę miłego oglądania zdjęć, z dzisiejszej sesji. 








TRAMPKI - NO NAME
JEANSY - GINA TRICOT + DIY
SWETER - H&M


18 komentarzy:

  1. Fajna, prosta stylizacja! Sweterek jest przecudowny, pasuje Ci ten kolor! ;)

    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/11/chocolate-festival-warsaw.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, zwykły uśmiech na ulicy to coś wspaniałego, szczególnie kiedy ta jesienna aura bardzo dotkliwie na nas oddziałowuje :)
    śliczny sweterek i piękny odcień szminki :) bardzo ładna codzienna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja , bardzo mi się podoba bo jest taka prosta i ma coś w sobie :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, prosta stylizacja, ładnie wyglądasz ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja udana! :D Chciałabym taki sweterek

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny look :) śliczny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny jesienny look! musze robić takie dziury w jeansach (do tej pory robiłam takie mniejsze na samych kolanach ;P). jutro zabieram się za DIY :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny look :) świetne spodnie :)
    Masz fantastycznego bloga, obserwuję i mam nadzieję, że wrócisz
    czy mogę Cię prosić o klik w najnowszym poście?
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wypróbuję ten uśmiech :)
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki zwykły uśmiech do lustra naprawdę poprawia humor ;) ślicznie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor sweterka, pierwszy raz się z takim spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypadek, że ostatnio szukałam takiego sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzą mi się podarte spodnie, ale nie aż tak podarte :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest śliczny, ma bardzo ładny kolor <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia!
    Masz genialną figurę i bardzo podobają mi się takie proste stylizacje :*
    Pozdrawiam serdecznie :*
    www.hand-md.blogspot.com

    Obserwuję! (zapraszam do rewanżu, jeśli Ci się u mnie spodoba)

    OdpowiedzUsuń
  16. W prostocie najwięcej gracji...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)