poniedziałek, 30 czerwca 2014

summer diy

poniedziałek, 30 czerwca 2014
Witajcie kochani :) Mamy już wakacje! Jakie to wspaniałe uczucie, kiedy wiemy że czas nas nie goni i możemy spać do godzin popołudniowych. Wolny czas jaki spędzimy nad jeziorem, na wsi, nad morzem, w górach to istna sielanka. Zawsze czekam na wakacje z utęsknieniem. W dniu zakończenia roku szkolnego było ciepło i słonecznie, z czego jestem niesamowicie zadowolona, bo spędziłam go wspaniale.Dzień później pojechałam na koncert GM.  Niestety pogoda przez następne dni już nie dopisuje. Zaskoczę was! Potrzebuje takich właśnie dni. Pytanie do czego? Odpowiedź jest dość prosta. Pomysły właśnie w takie dni przychodzą najszybciej do głowy. Jest to w tym tygodniu ostatni post, ponieważ jadę nad jezioro troche odpocząc od miastowego życia. Czas na chillout. Bawcie sie dobrze na swoich wyjazdach:* !

1.Przygotowujemy spodenki lu spodnie, które obcinamy
2.Skręcamy i związujemy gumkami.
3.Otrzymujemy efekt 'moro'
4.Farbujemy i przypinamy ćwieki


7 komentarzy:

  1. Nie no rewelacja ! Muszę sobie takie zrobić koniecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale wyszły bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar takie coś własnie zrobić: ) bardzo ładnie ci wyszlo: D

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, spodenki jedyne w swoim rodzaju :)
    Chętnie zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne sa te spodenki! ten blog to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)