sobota, 3 maja 2014

summer MUST HAVE

sobota, 3 maja 2014

O matko... mam za sobą cięzki tydzień, testy, sprawy do załatwienia, ale dzisiaj chwila wytchnienia. Postanowiłam, że zrobie mały ubraniowy must have letni. Wybrałam 6 rzeczy, które najbrdziej przykuły moją uwagę i zdecydowanie sie w nie zaopatrzę :D Więc czekajcie cierpliwie na stylizację ode mnie! Niestety przez ostatnie dni pogoda znacznie sie pogorszyła. Mocno wieje, pada deszcz, nie jest zbyt słonecznie, no ale nie ma co sie przejmowac, obchodzimy majówkę kochani!

| KLIK |                                         | KLIK |

1.Limonkowa sukienka z odkrytymi plecami. Uważam, że każda z nas powinna zaopatrzyć się w sukienkę w jakimś pięknym, ciepłym, letnim kolorze. Sukienka urzeka kolorem i nietypowym wycięciem na plecach.
2.Wrzosowa krótka koszulka. Idealny materiał na lato. Fakt że jest krótka pozwala nam tylko pobudzić wyobraźnie i wymyślec do jakich stylizacji bedzie pasować. Ołówkowa spódniczka? Spodenki z wysokim stanem? Boyfriend'y ? To zależy tylko od was ;)



| KLIK |                                        | KLIK |

3.Kanarkowa koronkowa koszulka na ramiączka. Jestem zdania, że im więcej pastelowych koszulek tym lepiej. Uwielbiam je.
4.Plisowany róż. Cudowna na wieczorny, letni spacer, albo i nawet imprezę ;)

| KLIK |                                        | KLIK |
5.Naszyjnik z ciekawymi kamieniami. Wybrałam czarny, ponieważ jest uniwersalny, bedzie pasował do wielu rzeczy. Postawiłam na prostote, ale jak najbardziej kupujcie również takie z wielokolorowymi kamieniami.
6.Pastelowa spódniczka, plisowana. Idealna na lato! Wypad do miasta, urodziny cioci, domówka, czy po prostu do szkoły.


4 komentarze:

  1. Limonkowa sukienka jest WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, zakochałam sie w tej spódniczce <3 muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. ubrania są WSPANIAŁE *.* bardzo podoba mi się naszyjnik- uwielbiam biżuterię <3

    luxuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz (postaram sie odwdzieczyc), rowniez za krytyke i obserwacje :)